2016年5月7日星期六

找blog數



今早心血來潮,把7年前的第一次寫的俄羅斯遊記重看一次,有點感觸,因為那些年的硬膠和不拘小節已不復再。不知怎樣,隨着年紀的增長,我發現自己寫blog和整理相片的速度真的一次比一次慢,可能青春的小鳥真的一去不返。加上早兩年被「行家」起底、掀罵戰、無謂的單單打打,還有自己的健康問題,一次又一次令我失去再繼續中文blog的動機,轉而開始寫英文blog,而出奇地,個英文blog又真係有人睇。
轉返口語先。
認真講句,我鐘意寫中文多過英文,但無奈一眾本地「行家」之間競爭激烈,我明明已經冇接PR job,媒體訪問都少做,近年可謂完全絕跡於本地媒體,但都仲可以俾人追住嚟咬。做咩啫……又冇阻人搵食。
我好希望呢一刻會有人兜口兜面大喝我一聲「記得要毋忘初衷呀屌你!」唔撚理啦,反正辭咗職,襯依家仲係自由身,我決定chur爆呢個星期寫返今次南美之行嘅中文遊記。
至於上年嘅東南歐同斯里蘭卡遊記……我希望今年內會寫好,應該會,除非唔會。

沒有留言:

發佈留言