2010年11月24日星期三

占美 奧利花.啪啪.廚房

今早甫踏入廚房,便驚見一名衣衫不整、貌似占美奧利花嘅男人以「大鵬展翅」的姿勢躺臥在沙發上。

請容許我以口語去描述:

我當時已經冇興趣去研究條友係唔係死咗,我選擇直接開爐煮早餐。說時遲,那時快,該名疑似占美奧利花男子突然起身,並用鬼食泥嘅口音問我依家幾點。佢仲問我借電話,等佢打俾朋友求救。

佢一開口我就認得佢就係琴晚不斷由隔離室友房發出:「噢!寶貝,是的!」嘅聲音來源。對我而言,幸好,琴晚嗰啲噪音只係維持咗好短時間。

但我真係唔明白,點解啲西人次次同陌生人啪啪完之後都唔俾人喺房過夜?既然一場請人過夜,仲要人哋出梳化瞓?咁似乎冇盡到「好客之道」喎!

後續:
類似嘅情況接連發生咗好很多次。我突發奇想,如果我visualize每個我喺廚房遇過嘅陌生男人對話同情境,再結集成書,應該可以做到一個FYP!

我諗我已經諗FYP諗到上咗腦。

沒有留言:

發佈留言